wtorek, 2 czerwca 2015

Uwaga!





Kochani!


Przepraszamy Was bardzo, że każemy Wam tak dłuuugo czekać na kolejne części FT. Naprawdę - głupio nam. 



Jednak, jak już tyle wyczekaliśmy, muszę Wam przekazać, że... prawdopodobnie szybko kolejnych części Fielgiej Trujdzy nie zobaczycie. 

 To jednak nie oznacza, że na Sbp nie będą się pojawiać inne posty. Będziemy kończyć stare opowiadania, zaczynać nowe i pisać jednoczęściówki ;)





Jakie mamy powody, tak? 

    Jest ich nawet sporo, jednak nie możemy Wam wszystkich powiedzieć. Zwalmy na to...o! Już mam!... Ja kończę trzecią klasę, muszę poprawiać oceny, Carmel i Pajperek kują dla zasady c: 

Carmel nie ma zamiaru pisać kolejnej części FT, a ja nie wyślę im swojej, bo one nawet jak poprawią, to nie zdążę przed wyjazdem (wyjeżdżam na długi weekend) poprawić następnej części, która jest moja; co dopiero Piper z jej rozdziałem i... i no właśnie. 

Dlatego musimy być z Wami szczere- nie uda nam się do końca roku szkolnego regularnie dodawać rozdziałów. Ale będziemy się starać! c:


Mi też jest przykro, przepraszam.

Ann i spółka z.ł.a


10 komentarzy:

  1. Nie no, serio, bez komentarza. A ja tak się cieszyłam na dwie FT w tym tygodniu!
    Czyli kiedy mniej więcej następny? Mogę liczyć na choć jedną w przeciągu dwóch tygodni?
    Okej

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda. Na prawdę szkoda. No jasne jestem zła. Ale musze umieć was zrozumieć. Szkoda ze wasz zapał oslabl (na to wyglada), akurat teraz kiedy macie najwięcej czytelników i cały czas zdobywacie nowych! i szczerze? Troche mnie zawiodlyscie tym ze sie nie staracie tak jak kiedys ale jasne wiem! Szkola konczy sie raz, w roku mialyscie czasu wiecej teraz sie pali. Wiec okay, rozumiem. Ale jalos zawsze myslalam ze wy to umiecie sie ulozyc i ogarnac. Ze jestevie takie zgrane, wgl we trzy razniej i ta FT to jest poza boskosvia- zorganizowana. Ale wiem nie o to chodzi. Ej nie zrozumcie mnie teraz zle. Bo kocham to. Tylko teraz to wyglada jakbyscie olaly, odechcialo sie wam.
    I serio- czekam, zła, ale was rozumiem i macie do tego święte prawo,, nie mnje oceniac- tylko wyraŻać opinię mogę :)
    - Z (z telefonu razem z autokoreka która jest durna)

    OdpowiedzUsuń
  3. Carmel, rzucasz pisanie FT?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z powodów czysto prywatnych taki mam zamiar :')
      Żeby nie było - nie chodzi tu oto, że Sbp mi się znudziło (Dalej mam zamiar tu pisać opka ;p) czy nwm... Że ktoś mnie skrytykował, bo krytykowano mnie wielokrotnie i zawsze, cóż, mam to gdzieś xD
      po prostu z pewnych powodów - tak

      Usuń
  4. Rozumiem was. Sama w szkole przeżywam piekło, te poprawy, ostatne sprawdziany, wystawienie ocen i nagłe olśnienia nauczycieli, że to już koniec roku. Tak więc nie jestem jakoś bardzo zła, chociaż miałam nadzieję, że Fielga pojawi się w najbliższym czasie...
    Tylko jak to Carmel rzuca FT?! Tak na zawsze? Czy może kiedyś wrócisz? No bo... Fielga Trujdza bez jednej osoby już nie jest tą trujdzą...
    Kate240

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, to oczywste że FT bez Carmel nie będzie ta sama Fielga Trujdza co było. Szkoda. Ale jestem przekonana ze Ann i Piper sprawia ze nadal będzie Fielga, skoro Trujdza już być nie może. :) nie widzę inaczej :*

      Usuń
  5. ...
    *Płacze*
    *Bierze wielką belkę*
    *Idzie do Long Island*
    *Wchodzi do Obozu Herosów*
    *Z jej oczu ciekną łzy smutku i tęsknoty. Nie może uwierzyć*
    *Stawia belkę przy domku Nike (w sumie nie wie dlaczego tam - po prostu nie wie, czyją córką jest Carmel.)*
    *Wpisuje hasło*
    ,,Carmel, będziemy tęsknić. Miejmy nadzieję, że ty też. Fielga Trujdza bez ciebie...Na twoją cześć...Carmelowa Dfujdza...Ja...Będziemy tęsknić!''
    *Podpisuje się*
    *Wstaje*
    *Paczy na paczących czytelników*
    Podpiszcie się. *Mówi i odchodzi, waląc przy okazji wszystko co popadnie młotkiem*
    C....Nie, nie będę się pytać...czemu... *Pojedyncza łezka opada na trawę, zmieniając jej kolor na czarny. Na kolor żałoby i smutku*
    ~...Wi...kkusia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fielga bez Carmel...
    Znaczy nie no, rozumiem. Wszyscy znamy starą zmorę pod tytułem "szkoła", poza tym wierzę, że masz też jakieś poważniejsze powody, których nie chcesz tu podawać. Szczerze to nawet nie jestem na was zła za opóźnienia, tylko jest mi... smutno. Jestem tu niedługo, ale SbP stało się stałą częścią mojego życia, codziennie po szkole i jeszcze kilka razy trzeba było tu wejść. Mam nadzieję, że FT pojawi się jak najszybciej i liczę na kilka jednoczęściówek od Carmel (swoją drogą "Idealne życie" było... łał. Naprawdę:)) (Ale głupio wyglądają te nawiasy)
    Ale mam też kilka pytań organizacyjnych. Mianowicie:
    1. Czy Carmel zostawia Fielgą na zawsze czy tylko na jakiś czas?
    2. Co się stanie z postacią Kiwy? Zniknie, wyjedzie, umrze, czy jej część będzie pisała Ann albo Piper?
    3. Czy możemy spodziewać się jeszcze jednego, ostatniego rozdziału Kiwulca?
    Czekam a nowe posty oraz życzę weny i chęci do pisania
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wszystko rozumiem i nie mam uwag. :) Oczywiście, bez Carmel to opko będzie smutniejsze, ale hej, to tak, jakbyśmy nie doceniali Ann i Pipes, przecież one zawsze mają jakiś sposób. ;) Na pewno uda im się prowadzić FT bez Carmel, chociaż będę tęsknić tak samo jak wszyscy. :') Ale przecież Carmel nie umiera! Ona przecież będzie pisać inne opka! Come on, dlaczego wszyscy smutają? :/ Tak czy siak - rozumiem twoją sytuację, Carmel. Sama piszę dużo opowiadań i wiem, jak to jest, gdy już nie ma się ochoty na dalsze pisanie lub coś się stanie, ale boisz się innym powiedzieć o tym, bo zaraz polecą komentarze w stylu "znów niedokończona historia...", "kolejny raz zaczynasz na nowo...", "znów piszesz inną..." itd. Ja oczywiście nadal jestem z wami wszystkimi, dziewczyny, i siedzę przed kompem czekając z cierpliwością (cierpliwa Shamiś ;D) na wasze kolejne posty. Pozdrawiam!
    ~Shameeka
    Ps. Nie pomyślcie, że jestem bez uczuć lub nie lubię Cramel (bo przecież lubię!), ale ja jakoś mniej to wszystko przeżywam (bo przecież ona nie umiera, tylko zaczyna pisać coś innego...). ;*

    OdpowiedzUsuń