środa, 3 czerwca 2015

Bo jestem... BATMAN! (Jednoczęściówka)

Hej :) Kochani, moja wspaniała osoba przybywa do Was z pewną jednoczęściówką, ma ona oczywiście związek z OH, ale nie trzeba znać tej serii, aby to przeczytać ;)
Opowiadanie zostało napisane na Pojedynki dla mojej ''rodzinnej strony''. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)
Całuski carmel
PS. Jeśli ktoś jest zainteresowany, dodałyśmy kolejne TOP5 ;) {Post niżej}
PSS. Niedługo mam ferie (Hurraaa!)! Dlatego uznałam, że teraz będę w miarę regularnie dawała jednoczęściówki ;)
PSSS. UWAGA! Przed użyciem zapoznaj się z treścią wstępu dołączonego do opka, bądź skonsultuj się z Karmel, gdyż każde zdanie tego czegoś niewłaściwie zrozumiane zagraża Twojej psychice/wybuchem śmiechu na zajęciach.






Ange 

W tej właśnie chwili straciłam wiarę w ludzkość. 





Kochani, jako że obecnie ten blog jest nieaktywny, zapraszam tutaj: Bo jestem Batman!
No cóż... Jake nie jest do niego podobny, ale liczy się upodobanie :)
 

2 komentarze:

  1. Jake podbił moje serce, przysięgam. Takie rodzeństwo to ja rozumiem, Braciszek i Siostrzyczka są boscy! :DD Strasznie mi się podoba to, że widać w tej pracy kontrast między grekami a rzymianami! *wolę greków!!!* I nawet ja się zirytowałam przy fragmencie, że Annabeth woli rzymian. To nawet jest w oryginalnych książkach i to... no przynajmniej ja to uważam za beznadzieję :c
    Praca cudna, śmiałam się wielokrotnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. MOJA RODZINKA!
    Moja rodzinka!
    Opowiadania o moim rodzeństwie!
    AW YEAH!
    Jednorazówka pierwsza klasa!
    DZIECI NIKE, ZŁĄCZMY SIĘ! *Zakładam firmową bransoletkę z napisem 'NIKE"
    Dobra, ale wracając...
    Świetne! To o Batmanie...O wszystkim! Troszkę przeraża mnie fakt, że moim bratem jest Jake... Dobra, kupię mu pelerynę batmana na święta i będzie zostaniemy best friends forever! ^^
    Cała ta historia podbiła me serce...Fenomenalne! Extra! Śmiałam się przez cały czas :D
    ~Wikkusia
    PS. Dzieci Nike <3333

    OdpowiedzUsuń