sobota, 30 maja 2015

Idealne Życie

To historia życia Lily Evans z momentami lekko nagiętym kanonem *w pierwszym fragmencie najbardziej*, ale ogólnie naprawdę na tyle delikatnie, że w oczy razić za bardzo nie powinien. Nie, Lily nie kocha Jamesa od zawsze; nie, nie jest ślizgonką; nie, nie ma romansu z Syriuszem <Pff! I dobrze! Od tego jestem ja... ~ Ann>. Powiem natomiast, że jest trochę Jily i nieco pojawia się SeverusxLily, ale to bardziej takie lekkie aluzje i jest tego po prostu mało.

Całuski carmel

PS. Niektórzy mogą kojarzyć, że kiedyś było opko nieco podobne, ale krótsze i dużo mniej rozbudowane, a i o innym fandomie. Tak, jest ono moje i pierwotnie było o Lily Evans, ale zostało zmienione dla pewnej stronki.
PS2. Mam nadzieję, że początek nie przymuli; nie lubię pisać początków xD



Życie Lily Evans wydawało się idealne. Z pozoru.




Kochani, jako że obecnie ten blog jest nieaktywny,  zapraszam tutaj:  Idealne Życie









5 komentarzy:

  1. To było...Piękne.
    Taka...Inna ,,wersja'' życia Lily Evans.
    Piękne.
    Kiedy skończyłam to czytać, przeszedł mnie dreszcz. To było...szczere.
    Śliczne. Nie zwracajmy uwagi na to, że nie śmieszne. Przecież zapewne będziemy się śmiać w czasie czytania FT, a ten one-shot...mnie wzruszył. Serio. Kiedy to przeczytałam, przeszedł mnie dreszcz. Cała ta opowieść o ,,idealnym'' życiu...
    Po prostu...10/10.
    Sam fakt, że ta opowieść jest trochu naciągana...nie zwracam na to uwagi. To była...inna wersja wydarzeń, ale...lepsza?
    Taka...Nie będę się powtarzać. Po prostu...Piękne, Carmel!
    ~Wikkusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał.
    Po prostu łał.
    Nic więcej.
    Taka była moja reakcja.
    Łał.
    I tylko ŁAŁ.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne.
    Tylko w bajkach życie jest idealne. A Twoja Lily jest po prostu człowiekiem - popełnia ludzkie błędy, ma ludzkie uczucia... Ale tak na dobrą sprawę, chyba nikt nie chciałby, by jego życie było idealne. O czym by wtedy marzył? Czego pragnął?
    http://nocturne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wikkusia - Dziękuję :) Nie myślałam nawet, że moje opowiadanie może Ci się tak spodobać. Naprawdę, naprawdę dzięki :) Cieszę się, że moja nieco inna historia sprawiła, że ,,przeszył ciebie dreszcz'' <3
    Okay - Również dziękuję za komentarz.,,Łał'' jako Twoja reakcja bardzo mi schlebia. Też się nie spodziewałam, że spodoba Ci się aż tak ;)
    oNyx Xyz - Dzięki za komentarz :) Masz rację, tylko w bajkach wszystko jest różowe i cudowne. Natomiast Lily, James, Syriusz itp.... To ludzie, ludzie żyjący w czasach wojny. Ludzie młodzi, o różnych ideach, uczuciach, przekonaniach. Starałam się to w miarę pokazać, mam nadzieję, że dobrze :) I co do idealnego życia - niektórzy by pewnie chcieli, ale tylko do momentu, aż nie poczuliby, jak idealne życie może być wyczerpujące ;)
    Carmel

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodziewałam się czegoś w stylu FT, ale zupełnie mnie zaskoczyłaś, oczywiście pozytywnie. :') Te przemyślenia, ten język i sposób pisania był taki... głęboki i przemyślany. Wszystko opierało się na przemyśleniach, nie było dialogu. Co do idealnych rzeczy - każdy zawsze chce tego, czego nie ma. Ci, co są zwykłymi ludźmi i prowadzą codzienne życie niemagicznych osób zapewne czasami chcieliby posiadać jakąś magię, a czarodzieje często oddaliby wszystko, by znów nie mieć takich problemów, nie czuć strachu i móc po prostu w spokoju żyć, bez magii. Uważam, że opowiadanie było piękne. ;) Dawno mnie tu nie było (okk, kilka dni, czy tam tydzień, lub coś w tym stylu), ale - szkoła, obowiązki wzywają. xD Postaram się częściej czytać waszego bloga i komentować. Pozdrawiam!
    ~Shamiś

    OdpowiedzUsuń