środa, 1 kwietnia 2015

Fielga Trujdza (UWAGA!)


{Najnowsza część!}


Otóż, moi kochani, jak wiecie ten rok jest dla nas trudny. Annuś zdaje testy gimnazjalne, Piper i Carmel muszą zdawać różne próbne. Niestety w obecnej chwili nie mamy czasu na pisanie, co zresztą mogliście ostatnio zauważyć. Wydaje się niemalże, że blog... powoli zamiera, coraz rzadziej dodajemy posty i coraz bardziej spóźniamy się z FT. Z tego powodu niestety powstaje sprawa nieunikniona. Bardzo za nią przepraszamy, nie chciałyśmy, aby tak się stało, naprawdę. Otóż...


ZAWIESZAMY BLOGA NA CZAS NIEOKREŚLONY.






PRIMA APRILIS! ;*

 ZAWIESZAMY TYLKO FIELGĄ TRUJDZĘ xD



PROSIMY DOCZYTAĆ POST DO KOŃCA! :)



Zresztą nie tak od razu - w ten piątek (03.04) pojawi się następna część FT, tak samo w następny piątek (10.04). Dopiero po dziesiątym kwietnia Fielga zostanie zawieszona (Czyli dociągniemy do końca jedenastej części). Czemu? Cóż, odpowiedź macie u góry, bo to co pisałam, to najszczersza prawda ;3 Niestety druga/trzecia klasa nie są dla nas najłaskawsze, więc - niestety - musimy chwilę odpocząć i napisać parę rozdziałów do przodu. Jednak nie martwcie się; już trzydziestego kwietnia znowu pojawi się kolejna FT ;) Obiecujemy, zawieszenie nie jest długotrwałe, więc nie ma się co bać.



To jednak nie oznacza, że Sbp będzie puste. Co to, to nie. Każda z nas ma kilka zaczętych opowiadań o różnej tematyce - w przewadze jest to Harry Potter, Percy Jackson i tak zwana ''codzienność''. Do tego jak mogliście zauważyć, mamy na blogu Ankietę; zresztą przez jakiś czas Ankiety będą się pojawiały u nas regularnie i złożymy Wam propozycje następnego opka, ale to WY będziecie wybierać parring lub fanfiction, o którym będziemy pisać (Np. Pierwsze spotkanie Syriusza Blacka i Jamesa Pottera vs Pierwsza lekcja Snape'a z Bliźniakami Weasley).



Z góry również uprzedzamy, że Ann nie będzie pisała tych opowiadań, gdyż kobitka musi się uczyć do testów gimnazjalnych ;)



DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ! :)



Nie jest to gif, ale ten obrazek mnie rozwalił xD

5 komentarzy:

  1. Zawieszamy bloga- "O mój Boże, że co?!?"
    Prima Aprilis- "Bogowie, głupia ja, dałam się..."
    Zawieszamy Tylko FT!-"... No bez jaj!"
    Nie wiem, czy bardziej mnie to rozbawiło, czy jestem smutna, że zawieszacie Ft ;c
    No cóż, jakoś trzeba to przeżyć. Mam nadzieję, że kwiecień minie szybko ;-; Po 10 będę w żałobie, jednak np... rozumiem wasze argumenty. W sumie, to dziękuje wam za nie, bo nawet bez nich mogłybyście zawiesić WASZĄ FT a ja nie miałabym nic do gadania. Tak czy inaczej pozwólcie, że po rozpaczam.
    NO NIE, JAK JA PRZEŻYJĘ BEZ TEGO OPKA! i TO W TAKIM MOMENCIE! jA CHCĘ WIEDZIEĆ CO Z VICTORIĄ! A ES, A KIWA? A THOMAS? A AMY I JOHN? A NICK? A ASH? NO LUDZIE NO!
    nie mniej jednak rozumiem i czekam na te dwa rozdziały! ;D i ("gdy jesteś inny!") :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam podobnie co Eos xD Przekomiczny dowcip, na prawdę ;')
    Cóż- w takim razie czekam na wasz powrót do FT, powrót Ann. Choć z tego co wiem z czatu, to i tak FT Ann jeszcze się pojawi, tak jak "Gdy jesteś inny", a FT kończycie 10 :D To i tak dobrze <;

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuje was do LBA http://recenzje-a-ksiazki.blogspot.com/2015/04/wracam-nominacja-do-lba-vol1.html Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ...
    ...
    ...
    *Mówi powoli i spokojnie* Jeśli do... 6 maja nie pojawi się ,,rozdział'' 12 FT, przejdę się do was i poćwiczę rzucanie crucio :*
    Kocham!
    ~Wikkusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekhm... Chyba jako jedyna się tym nie przejęłam. Jak dla mnie to nawet lepiej... To znaczy chodzi o to, że jak wam pisałam na chacie, ja też mam testy i przynajmniej będę miała więcej czasu na naukę. No i... Nieprzeszkadza mi to, bo i tak mam jeszcze kilka postów do nadrobienia. Więc zostało mi chyba tylko życzyć ci powodzenia Ann.
    Łączę się w bólu (albo w stresie)
    Dańka

    OdpowiedzUsuń