niedziela, 10 kwietnia 2016

Bardzo ważne!

Kochani, przykro nam to pisać, ale musimy to ogłosić. 


TEN BLOG SIĘ KOŃCZY.






Co to oznacza, tak?


Cóż. Mniej więcej tyle, że niedługo go zamkniemy. Ale nie martwcie się, to nie koniec świata, ani nie koniec naszych opowiadań. FT, Nelly czy Swatka będą, tylko gdzie indziej. Ale o tym zaraz...
Powód? Tak, myślę, że jakiś jest. Ale za dużo gadania; w skrócie powiem, że to nasza sprawa, pokłóciłyśmy się i tyle. We trzy uważamy, że nie ma sensu prowadzić razem bloga, jeżeli już nie daje nam przyjemności to, że piszemy go we trzy.

Carmel przeniesie się na swojego nowego bloga (prawdopodobnie będzie pisać na Wattpada), tak jak Piper i ja na naszego. Na naszych nowych stronkach pojawią się nasze stare i nowe prace, opowiadania, miniaturki, rysunki, inne ciekawe sprawy.
Po prostu kończymy współpracę we trzy. Nie przestajemy pisać.



Somebody Perfect będzie istniało dalej, nie usuniemy tej stronki. Będzie sobie spokojnie żyć w otchłani internetów, posłuży nam jako reklama i będzie odsyłać na nasze nowe blogi. (Na przykład poprawione rozdziały FT będziemy dodawać tak do 6 części, żeby zachęcić osoby, które się na to natchną, aby przeszły na nowego bloga.)

Mamy nadzieję, że mimo to nadal będziecie z nami. To duża zmiana, ale wszystkie liczymy, że nawet po tym będziemy mogły pokazywać Wam nasze opowiadania, stare i nowe, czymś Was zaskoczyć, pouśmiechać się do Waszych komentarzy i popisać na chatach razem z uciekającymi postaciami z opowiadań ((;



Chcemy też Wam bardzo podziękować z ten rok ze sporym kawałkiem. Pisanie dla Was- myślę, że nie skłamię, gdy napiszę, że wszystkie trzy tak uważamy- to była prawdziwa przyjemność. Dzielenie się z kimś, czymś co sprawa nam samym radość, i jeszcze jak ten ktoś to docenia, podoba mu się, interesuje się... Jesteśmy Wam bardzo wdzięczne. Ten blog, rodzinna atmosfera i jego duch to głównie wasza zasługa. Bez Was nie byłoby tu tak miło i cudownie. 
Dziękujemy Wam bardzo. Jesteście wielcy ((:



Carmel, Ann i Piper

2 komentarze:

  1. WY F#FDwfvefdxsxfeeres
    *niezliczona myśli i ja nie wiem co ja piszę ale piszę by się uspokoić więć nei wiadomo co ja piszę w tych znaczkach więc no ale no wfved=oć4gy-2vt9rw0;pp*
    JAK PRZECZYTAŁAM TEN POCZĄTEK TO MYŚLAŁAM ŻE WAS ZNAJDĘ PO IP I ZABIJE KURDE BELE
    DO JASNEJ CIASNEJ ANIELKI
    Ale (WASZE SZCZĘŚCIE!) że będziecie pisać dwa osobne blogi, a nie że kończycie wszystko, THE END, itp.
    Nie wiem jak mam skomentować to, że się pokłóciłyście, wiem powiem po prostu: Nie ma za czym (AŻ TAK!) płakać, bo w końcu i tak Carmel pisała Swatkę i Nelly, a Piper i Ann Fielgą Trujdzę (w sumie teraz Dwuidze) iiiiiiiiii... będę miała więcej blogów do obserwowania na wattpadzie xd Zawsze jakieś pocieszenie...
    Ogólnie, nie będę gadała żebyście się pogodziły i w ogóle, bo po prostu nie wiem o co się pokłóciłyście.
    Ten blog ma dawać szczęście nie tylko nam, ale przede wszystkim WAM, więc jak najbardziej poczekam cierpliwie, aż ,,rozłożycie'' ten blog na dwa i ,,podzielicie'' się xd
    I piszcie dalej! CHCĘ ZOBACZYĆ KONTYNUACJĘ SWATKI, TAK SAMO FT! ;-;
    I zapamiętajcie... *Macha notebookiem przed ich oczyma* Piszcie, bo do was przyjdę i nogi z dupy pourywam! Macie talent, dziewczyny!
    ~Wikkusia, którą uczycie cierpliwości...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tu można przeklinać?
    no ja... aghhhh boże boże boże!
    Dwa wdechy nie pomogły, nadal serce mi łopocze.
    Więcej tak nie róbcie. "To koniec bloga" hahaha a teraz utnijmy post. ha ha ha niech się boją ha ha ha a co pwoiecie, jakbym sie dowiedziala gdzie mieszkacie? ;-;
    Cóż. Jeżeli wam to nie sprawia przyjemności, popieram. Owszem, ja będę tęsknić za pisaniem komentarzy tutaj i ogólnie za wchodzeniem tu ale no cóż. nie wyczaruję zgody.
    Hagrid mnie wzruszył ;'(
    Oczywiście że będę z wami. już wam wlepiłam piękny pierwszy komentarz na nowym blogu. Od razu tam poleciałam, żebyście miały. Piękny blog, już czuję wchodzenia i czytanie fielgiej... wakacji z o.o tam a nie tutaj. Achh... i oczywiście możecie na mnie liczyć!!!!!!!!!!!!
    I tak, będę was kochać jak Jared kocha Jensena. Aż też będziecie uciekać <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
    Nie dziękujcie, to ja dziękuję. Cała przyjemność po mojej stronie.
    Ej, może nie, ale to ostatni podpis "Carmel Ann i Piper", zauważyliście?

    OdpowiedzUsuń