sobota, 9 maja 2015

Post Rysunkowy (Piper)




Osobiście nie wierzę, że robię post rysunkowy. Mam nadzieję, że po obejrzeniu tego postu
nadal będziecie wchodzić na naszego bloga xD
~Piper

 PS. Uwaga! Zmieniamy playlistę ;) Każdy może nam podać utwory, które chce, aby się pojawiły w playliście na SbP- nie obiecujemy, że wszystko damy, ale na pewno weźmiemy wasze propozycje pod uwagę :D
PS2. Zirytowana Carmel (Blogger się nam rozwalił i nie pozwalał dodać postu. Znowu.) pozdrawia i każe nie "słuchać" tej kretynki u góry. Idiotka ładnie rysuje, tylko zapomniała sprawić sobie okularów. I mózgu, rzecz jaśniutka ;p Oraz nie, ja nie dam Posta Rysunkowego. Nie umiem malować, zostawiam to tym frajerkom.
Plus do Piper; Kochana, gdybyś mnie nie oskarżała, że Ci coś namieszam w tym poście, nic bym nie pisała tutaj xD Twoja wina, siostruś <3 *Spadaj, Carmel! Zawsze coś dopisujesz, tobie w kwestii wstawiania innym postów ufać nie można xD*
PS3 Boska Ann czuje się wykluczona i pragnie dodać, że na prawdę jest boska.



Dziewczyna z grzywką


Można powiedzieć, że młodsza wersja Esmeral z FT



Esmeralda (rysowana w zeszycie do polskiego- macie nawet moje pismo w gratisie!)



Coś w stylu Afrodyty



Heroska z mieczem 


Dziewczyna z lokami oblanymi przez światłość






A oto postać, która wkrótce zrobi wejście smoka w FT!




Cruelle de Mon



Uczennica



Moja pierwsza karykatura, nie śmiejcie się, błagam!




Osóbka z pewnego opka, pojawiającego się na mojej, Ann i Carmelka rodzinnej stronie





Mam nadzieję, że Wasze oczy wciąż żyją!


https://33.media.tumblr.com/270f9b2d79d6d4600f0a7444456850e4/tumblr_nn8kiyBN2w1tb1royo1_500.gif
Umiejętność znajdywania gifów level Piper
*Ann approves it!!*



Pamiętajcie o playliście!

8 komentarzy:

  1. *Wzruszona patrzy na gif* Ja nigdy nie dojdę do tego lvl'u... ;_;
    Carmel dobrze mówi! Ty ładnie rysujesz, nie mów, że nie ładnie, bo to kłamstwo..! Aż ci zacytuję komentarze z mojego bloga ,,Masz zaniżoną samoocenę, czy co?'' xD
    Eee...nawet ładnie piszesz! Ładniej ode mnie. xD
    Nananaannana...
    Oooo...Playlista...
    Coś z Nitghtcore może...? *To przez was zaczęłam ich słuchać tak wgl...* Może If I Die Young? :)
    Pozdrawiam, weny, wyższej samooceny! :*
    ~Wikkusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rysunki i ty mi mówisz że nie ładnie rysujesz?! Bardzo mi się podoba to w zeszycie od polskiego,heroska z mieczem i coś w stylu afrodyty. Zreszta wszystkie rysunki są ładne ;) Ładnie piszesz, ja też rysuje w zeszycie od polskiego xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Chwila, kto zgaśił światło?
    Aaaa... to tylko rysunki Piper.
    Żart.
    I want to draw like this! (może być nie gramatycznie, z emocji czasami się zapomina XD)
    Hmmm... skąd znam rysowanie po marginesach? Otwórz mój zeszyt - istna galeria sztuki z wielu epok! (Nie twierdzę, że ładna, ale galeria XD)
    Chcę znać imię tej babki z Fielgiej. Po wyglądzie - już ją lubię XD.
    Kończę
    Okej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno być raczej "I want to draw like you" ;)
      Dańka

      Usuń
  4. Bardzo przepraszam, że piszę komentarz (tak, serio), bo komp mi się jakoś zawiesił (lub internet?) i nie widać trzy czwarte rysunków! Zabić kompa! ;( Wyświetliła mi się tylko dziewczyna z grzywką, heroska z mieczem i ta młodsza wersja Es, ale i tak jest pięknie. Jeśli tylko to się odwiesi looknę na wszystkie rysunki (bo bardzo chcę, głupi komp!). Co do playlisty, mam kilka propozycji, obczajcie xD:
    -Selena Gomez - Undercover
    -Skillet - Comatose (lub Whispers in the Dark, też od nich)
    -Fall Out Boy - My songs know what you did in the dark (to akurat jest muza z początku filmu drugiej części Percy'ego Jacksona, to co Percy walczy na kole, czy czymś tam i pierwszy raz pojawia się Clarisse xD)
    Mam nadzieję, że muzy są okej? Pozdrawiam!
    ~Shameeka

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu zaznaczam, że piszę z telefonu i wyświetliły mi się tylko młodsza wersja Es i heroska z mieczem, więc komentarz odnosi się tylko do nich dwóch.
    Ogólnie bardzooo mi się podoba, tylko ten moecz wyszedł ci nieproporcjonalnie trochę. Najpierw pomyślałam, że może chodziło ci o sztylet, ale za długi.
    Najbardziej podobają mi się włosy. Takie... Takie... Nie wiem jak to napisać, ale są amazing :) Znalazłam odpowiednie określenie.
    Dańka
    PS. Kocham wasze wstępy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Serio super! Boskie rysunki! Szczególnie spodobała mi się ta dziewczyna z grzywką, uczennica i Es w twoim zeszycie! Niektóre chyba widziałam już na RR a napewno tą dziewczynę z grzywką.
    Poza tym pierwsza karykatura jest super! Nigdy nie byłam fanką tego rodzaju rysunków ale ten jest boski ;)
    A i oczywiście "dziewczyna z lokami obranymi przez światłość". Jeżeli to miałby być tytuł książki to byłby wspaniały. Nie wiem skąd bierzesz pomysły na takie tytuły, ale są świetne!! XD
    Jedyne do czego mogę się przyczepić to ta dziewczyna z mieczem coś tak powinnaś poprawić ;)
    A co do piosenek to może coś Adele, absolutnie Selah Sue ( może This World) i Mercy Duffy!! Kocham te piosenki i mogę je ostatnio ciągle słuchać.
    A do rozruszania może to być piosenka tylko dla was do posłuchania :
    Ray Charles Good Times. Ostatnio ta piosenka mnie prześladuje info z mojego powodu bo sama w kółko ją puszczam, super jest też remix tej piosenki ShitHappens.
    Kurde, ale się rozpisałem i tak się kończy nuda w domu... XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak dziewczyna z lokami obranymi przez światłość... Brawo ja! Chyba pobiłem cię na tytuły, tylko ja potrafię obierać włosy światłością!!!

    OdpowiedzUsuń