piątek, 20 lutego 2015

Rysunki FT by Caitlyn Vanhook






Moi kochani! Tytuł posta chyba już sporo mówi - pewna użytkowniczka, a dokładnie kochana Caitlyn Vanhook, za naszą zgodą narysowała bohaterów Fielgiej Trujdzy!
(Oryginalny Post - TUTAJ)
Jesteśmy jej ogromnie wdzięczne, bo rysunki są wspaniałe i robi się nam aż ciepło na sercu, że mamy takich cudownych czytelników. Caitlyn pozwoliła nam również ukazać rysunki tutaj, za co BARDZO jej dziękujemy! :) Dziewczyno, jesteś boska!
Naprawdę mamy ochotę Ciebie wyściskać, wszystkie trzy, i wręcz w obecnej chwili muszę się zmusić, aby nie rozpływać się, jak ślicznie narysowałaś naszych bohaterów.
Jeszcze raz: DZIĘKUJEMY ZA WSZYSTKO! :)




Vicky, Es i Milosek




Lolita i Will



Kiwa





Esmeral




Amy i Johnny





Kiwa







Jeszcze raz serdecznie Ci dziękujemy, Caitlyn Vanhook :) Możesz powiedzieć, że masz trzy nowe fanki! :)

5 komentarzy:

  1. Ojeeej jaka ladna Vicky! Sliczna! Zawsze myslalam, ze ma inne wlosy, ale trudno- ta twoja jest przeurocza! No i obowiązkowa "pedofilia i daltonizm"- cozby innego. O mamusiu i jeszcze milosek! Ta esmeralda, sama- jest piękna.
    Nie wiem, czy mogę, bo to ani nie moje opko, ani nie mój czas i wkład Ale... mogłabyś może narysować kiedyś coś jeszcze z FT? Byłoby super. Oczywiście jak Ty zechcesz. A autorki sie zgodzą. Jak nie- to przepraszam za glupie pytanie, juz chowam glowe w piasek!
    Ja tez jestem fanką.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie ładne! Prześliczne rysunki! O tatku, jaki genialny i smutny Milosek! Shipp Vicky i Es zabrał mu Vicky! No nie, A Vilos był cudowny... xD
    Rysunki genialne, na prawdę utalentowana autorka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny styl :) Jak już pisałam- mi rysunki podobają się bardzo, każdy inaczej narysowany, każdy w innej pozycji. świetnie! Pozostaje mi tylko czekać na więcej Twoich prac! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. M. - Nam też się bardzo podobają rysunki :) I decyzja o rysowaniu FT zależy od Caitlyn ;) Plus - wiemy (Ta skromność...) i jesteśmy Tobie wdzięczne za każde miłe słowo <3
    Wikkusia - zgadzamy się! :)
    Anonim - Tak, Caitlyn ślicznie rysuje ;)
    Natalia - Nam się też bardzo podoba ten styl, oryginalny i ładny :D

    OdpowiedzUsuń