wtorek, 2 grudnia 2014

Post informacyjny - grudzień

Oto kolejny post informacyjny. Zawiera on kilka ważnych informacji - zresztą sami zobaczcie! :)


Grudzień, czyli zbliża się śnieżna zamieć!

Pewnie wielu z Was już zauważyło, że na naszym blogu też się zrobiło świątecznie - możecie teraz podziwiać pięknie spadające (a raczej wirujące tak jakby się upiły) płatki śniegu! :) Mamy nadzieję, że się Wam podobają, bo nieźle się nad tym namęczyłam ;/

Ktoś jeszcze marzy o śniegu? ;'')





Cytat Tygodnia 

Postanowiłyśmy również, że stworzymy ramkę z cytatami (na lewo pod ,,Strony'') i co tydzień będziemy dawały tam nową myśl. Każda z nas będzie mogła pokazać swój ulubiony cytat; według niej najśmieszniejszy; najsmutniejszy czy doprowadzający do refleksji.

Święte słowa... To pewnie dlatego Pipes i Ann tyle mówią ;*





Muzyka Świąteczna

Już teraz możecie na naszym blogu na Playlist(liście) muzyki znaleźć kilka świątecznych piosenek. Na pewno ich nie przegapicie ;) Wyszukałam tyle ile dałam radę, ale jeśli ktoś zna jeszcze jakąś fajną, niech napisze jej tytuł w komentarzu! Ta muzyka jest nie tylko dla nas, abyśmy wczuły się w atmosferę, ale i dla Was :)

Przyjmiemy też szczególnie chętnie propozycje na temat piosenek z pianinem w tle ;)




 Fielga Trujdza

Moi kochani, święta przynoszą dużo uśmiechu, ale niestety też powodują, że musimy niedługo tymczasowo zawiesić Fielgą Trujdzę. Nie pojawi się już w piątek 26 grudnia, ale 9 stycznia będziecie mogli przeczytać kolejną część na Somebody ;)

Lubię ,,Kobietę w Czerni'', więc nie mogłam się powstrzymać :')





Kiedy pojawiają się Posty?

Otóż wiadomo, że Fielga Trujdza pojawia się na blogu w piątki, a dokładnie w czwartki wieczorem i jeśli ktoś jest wystarczającym Nocnym Markiem, może zdążyć na post jeszcze w ten dzień ;) 
Natomiast inne Posty najczęściej pojawiają się w weekendy - sobota albo niedziela - choć czasem też, tak jak ten, są już w tygodniu, kiedy mamy więcej czasu :)
Tak przynajmniej zazwyczaj będzie, bo czasem nad głowami zbierają nam się ciemne chmury




Komentarze

Mhm, teraz będę Wam przynudzać jak bardzo liczy się dla nas każdy komentarz, ale to najszczersza prawda. Nie ważne czy długi czy krótki, bo choć to jednak te pierwsze zazwyczaj zawierają cenniejsze  uwagi, to naprawdę nawet KRÓTKI komentarz sprawia nam nie lada radochę.
Do tego przypominam: prosiłybyśmy, aby użytkownicy anonimowi podpisywali się swoim imieniem bądź przynajmniej pierwszą literą imienia/nicka. :)
Tak więc: Komentujmy! :D

Ten Osioł <3



Ankieta

Głosów w ankiecie było aż osiemnaście (!) {Co, szczerze mówiąc, nieźle nas zszokowało, że tyle osób tu wchodzi}. Większość z Was zaznaczyło ,,Nowe wieloczęściowe opowiadanie'' i z przyjemnością spełnimy Waszą zachciankę, ale jako że jest koniec roku czyli urwanie głowy, nie zaczniemy wstawiać od razu nowych opowiadań, ale już niedługo to nastąpi :) To samo tyczy się Rysunków, natomiast inne podpunkty z tej ankiety również będą występować, ale może już nie tak często ;)

Wyniki w ankiecie:

Opowiadanie jednoczęściowe
   (27%)
Rysunki
   (44%)
Nowe wieloczęściowe opowiadania
   (55%)
Rozprawki o tematyce różnorodnej
   (16%)
TOP 5 (Nasze ulubione piosenki, filmy)
   (22%)



Tak będą pewnie wyglądały opowiadania nim je tu wstawimy ;)







7 komentarzy:

  1. Faktycznie, te śnieżynki na trzeźwo nie spadają ;p choć chciałabym, żeby chociaż takie spadały na dworze, a nie było tylko szaro i zimno... brrr, poranki to koszmar!
    Cytaty? Fajny pomysł ;D Szczególnie że z HP jak na razie jest już jeden :3 i to jeszcze JAKI! *o*
    Co, ale jak to zawieszacie Fielgą Trujdze! D: Jak ja przeżyję? mam pytanie- na niektórych blogach i stronach gdzie są opowiadania właśnie z czyimiś wymyślonymi bohaterami, w okresach świąt, walentynek, Halloweenu i innych specjalnych dni, powstawały "specjalne opowiadania" związane z tymi uroczystościami- na przykład Gwiazdka w Hogwartcie, Walentynki w CHB albo jeszcze inne święto. No chyba wiecie o co mi chodzi,prawda? A więc: możemy liczyć na coś takiego z waszej strony? ^^ Bardzo bym chciała przeczytać jak mógłby wyglądać Sylwester z waszymi bohaterkami, Nicolasem, Thomasem, Ashem i Amy czy Johnnym.
    Komentarze- na mnie możecie liczyć ;D
    Eos

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko pomysły, ten blog ciągle zaskakuje (pozytywnie). Świąt nie mogłam się doczekać ale szkoda że z nimi wiąże się tak długa przerwa na blogu. Od niedawna obserwóje blog, ale muszę przyznać w ciągnęły mnie wasze opowiadania są bardzo humorystyczne pomysłowe. A co do komentarzy to szkoda że tak mało osób komentuje .
    -M

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla Was aż założyłam konto gogle czy coś takiego, żeby komentować wam nie z anonima. Okej, przyznaję- wcześniej też mało komentowałam, ale teraz mam motywację, żeby zacząć! :)
    Bloga znalazłam niedawno i od razu się w nim zakochałam. Wyniki ankiety bardzo mnie cieszą- chętnie przeczytam jeszcze coś waszego- zarówno tak przykładnego, dobrze obmyślonego i takiego z głębią ale też tryskającą humorem jak Fielga, ale też coś nietypowego, poważniejszego. każdy pisarz musi umieć się sprawdzić w każdym temacie, prawda? :D
    A u Was Fielga Trujdza na tym blogu została już takim... kręgosłupem, opkiem, które każdy będzie sobie polecał jak ktoś kiedyś o Was zapyta (bo piszecie tak świetnie, że na pewno tak w końcu będzie :) ).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z cytatami a ten z tego tygodnia boski.... z mojej strony na koment zawsze możecie liczyc ;) ciesze. sie ze będziecie pisać nowe opka :) ale NIE ZGADZAM SIE NA PRZERWE W FIELGIEJ!!! nie możecie mi tego zrobić ... mimo ze nowe części pojawiaja sie w czwartki ja sprawdzam bloga od poniedzialku ( taa.. wiem jestem głupia ) serio szkoda ze przerywacie... o! właśnie znalazlam sposób ! będę czytac wszystkie czesci od nowa ;)

    a tak btw : chyba macie zle policzone % w ankiecie ( chyba ze ktos glosowal kilka razy i to uwzglednilyscie ) ale czepiam sie sorki po prostu mata to jeden z moich ulubionych przsdmiotow i zauwazam wszystkie bledy ;) dobra nie zanudzam juz was :D czekam na CD fielgiej albo jakies nowe posty

    -D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko super oprócz Fielgiej -.-, chyba was zamorduje za tego 9 stycznia o ile dobrze pamiętam(?) No ale cóż... Niedługo mikołajki więc z góry wszystkiego naj! Fajnie, że będzie nowe opowiadanie i więcej rysunków. Może zrobiłybyście w najbliższym czasie jakiś konkurs?! Na cokolwiek (rysunek, opowiadanie itp.) byłoby fajne coś nowego. Nie znam się na kolędach więc nie pomogę. Poza tym super pomysł z tymi cytatami. Nie wiem co tu jeszcze dodać... A i jeszcze super wystrój bloga. No nic Pozdro:*
    ~mixeed

    OdpowiedzUsuń
  6. A i to co powiedziała Natalia b możecie takie opowiadanie w walentynki napisać to by było najlepsze! Takie romantyczne i słodziaśne!!!
    ~mixeed

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle odpowiem w jednym komentarzu :)
    Natalia - Tak, one chyba naprawdę coś brały, ale przynajmniej spadają (jakoś) i wyglądają jak śnieg, więc nie jest tak źle ;) Co do pisania tematycznych opowiadań - nic nie zdradzę, będziecie musieli sami się przekonać :)
    M. - Cieszymy się, że blog Ciebie zaskakuje, bo staramy się, aby było choć troszeczkę powiewu świeżości co pewien czas :) A co do komentowania, to na blogu niedużo osób (ale i tak chwała im za to, że komentują! ^ ^), lecz na naszej ,,rodzinnej'' stronce (w Linkach) trochę osób to czyta i komentuje :)
    D. - Dziękuję, nie byłam(łyśmy) pewne czy Wam się spodoba :) A co do przerwy, to czasem musi być, abyśmy mogły trochę pozastanawiać się nad fabułą i popisać opowiadania ;) Natomiast procenty - głowy nie dam, że dobrze, ale to obliczał Blogger, więc wydaje mi się, że źle nie jest... Ale ja jestem humanistkom, może i coś Blogger pokręcił ;)
    Prince - Aż nie wiem(y) co Ci powiedzieć. To... to strasznie miłe! Naprawdę, kiedy to przeczytałam na angielskim, to tak zaczęłam się uśmiechać, że podobno to było aż niepokojące xd I czy piszemy świetnie...? My jesteśmy zdanie, że średnio, jak przeciętne nastolatki, ale takie pochwały naprawdę przekonują nas, że dobrze, iż założyłyśmy bloga :)
    Mixeed - Jak nas zabijesz, nie będzie więcej Fielgiej :) {Kocham ten argument <3}... Natomiast konkurs...? Zastanawiałam się nad tym, ale dzięki Tobie mam pomysł, jaka może być nagroda :) Bo prezent typu książka odpada - jedna z nas by musiała ją kupić za własną kasę, co byłoby nie fair, bo jesteśmy we trzy ;) A co do opowiadań tematycznych - pożyjemy, zobaczymy! :)
    Dziękuję(jemy) za komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń