poniedziałek, 8 grudnia 2014

Rysunki Fielgiej Trujdzy

Obiecałyśmy, że będziemy częściej przysyłać rysunki i właśnie wypełniamy te przyrzeczenie ;) Do tego spełniamy je bardzo ciekawie, a dokładnie: oto rysunki Fielgiej Trujdzy!
Rysunki należą do nas, a dokładnie do Ann i bardzo proszę o ich nie kopiowanie!

Autorką rysunków jest nasza jedyna i niepowtarzalna (Taa, piszę to, bo nie wypada nabazgrać 'wkurzająca i nudna' ;*) Ann :)

Esmeralda McLade - postać Piper
Victoria Rowllens - postać Ann
Kiwa Lein - postać Carmel


Zdjęcie: Najnowsza praca, mam nadzieję, że Wam się spodoba :)
Tytułowa Fielga Trujdza w komplecie (Esmeralda, Victoria, Kiwa)





Zdjęcie: WIP
zaraz będę kończyła, ale na razie jestem w miarę zadowolona ;D
WIP rysunku u góry



Zdjęcie: Próba narysowania nie tylko portretowego ujęcia ;p średnio wyszło, ale wstawiam, żebyście o mnie jeszcze pamiętali :*
Dla mojego Elvisa ze specjalną dedykacją :)
Esmeralda i Victoria



Zdjęcie: Dawno nic nie wrzucałam, ale w końcu chyba trzeba, prawda? Dla Rosoła, bo gdyby nie ty, nigdy bym tego nie skończyła. I dla Ewiszona, bo wiesz dlaczego :D 
Co do rysunku, to nie jestem zadowolona z oczu tej po lewej (trochę dziwną ma twarz tak ogólnie) i jej ręki, całej, nie tylko dłoni. ale trudno xD 
I tak jestem zadowolona, że to narysowałam.
 Victoria i Esmeralda




Zdjęcie: Prawda jest taka, że ostatnio nie mam zupełnie czasu i chęci do rysowania :x 
Mniej prac- tak, wiem, przepraszam ;c
Postaram się niedługo coś więcej dodać, nawet szybkie szkice ;p
Victoria Rowllens



Zdjęcie: Rysunek ze szkoły, będę go jeszcze kończyć :) 
Dawno nic nie wstawiałam, jednak teraz, kiedy jest rok szkolny mam bardzo dużo nauki :c
Dziękuję za ponad 450 lajków *o*
Kiwa Lein



Jak Wam się podobają dzieła naszej Annuś? Bo nam bardzo :)

5 komentarzy:

  1. Jak ty pieknie rysujesz Ann :) ja tez tak chce :( tylko Es troche dziwnie ci wyszla na 3 rysunku, ale tak to suuuper :D czekam na cd ich przygod

    poz
    -D

    OdpowiedzUsuń
  2. O cholercia, jak ślicznie! *o* Widziałam twoją stonkę na fb! ;D Haha jestem na czasie jak na razie ;')
    Prace śliczne, boskie i wspaniałe! No nie mam różowego pojęcia co ci napisać bo...bo... no kurcze nie umiem oceniać prac, których sama bym nigdy nawet nie skopiowała ;D
    Rowllens ma śliczne ubrania na 3, tak ja mniej więcej widziałam, tylko taką bardziej kościstą. Es też podobnie- choć ja ją jako taką latynoskę (bardzo podoba mi się taki typ urody *.*). Kiwa boska, śliczne cienie ;o tylko czemu jej tak mało? ;c Przecież ten mały goblin zasługuje na więcej prac ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wystarcza ci to, że mega fajowo piszesz? Musisz też tak cudnie rysować? :D
    jej, no bosko. Najlepsza chyba Rowllens na pierwszych i ostatnia- Kiwa. Ann, rysujesz przecudownie *o*
    + genialny cytat tygodnia ;D Uwielbiam "Złodziejkę książek" i znając jej treść ten cytat wydaje się być... no smutny i wręcz podły... ale bez spojlerowania nikomu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie rysujesz. Wszystkie rysunki genialne. Kiwa i Vicky na 3 rysunku moim zdaniem były najlepsze. Mam nadzieje niedługo zobaczyć kolejną część Fielgiej Trujdzy.
    Życzę weny.
    -M

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuper! I Lofe Victoria (oczywiście zaraz po Milosu ją ubustwiam)
    ~Wikkusia

    OdpowiedzUsuń