sobota, 19 grudnia 2015

Uwaga! FT zniknie...

... ale tylko na chwilę! ;)

WAŻNE! 
ZAWIESZAMY FIELGĄ TRUJDZĘ!

Tak, pewnie przez taką długą przerwę, dwumiesięczną, mieliście wrażenie, że już to zrobiłyśmy. Ale -ha ha ha- o nieee! To były tylko problemy techniczne. Teraz ją zawieszamy. I nie, skoro to były problemy, to zawieszenie nie będzie trwało ośmiu lat, spokojnie.
Zawieszamy przez pewne problemy, które zaraz wyjaśnimy ;)


(PS Przed Gwiazdką Piper doda swój 17 rozdział, on będzie ostatnim przed przerwą. Wbrew pozorom ten rozdział jest, ale niedokończony, zawieszony w stanie szkicu...)




Jak już wiecie, z FT odeszła Carmel razem z Kiwą i resztą postaci. Niby mogłyśmy to zostawić i pisać spokojnie dalej, ale jednak uznałyśmy, że trzeba coś z tym zrobić. Carmel chciała usunąć swoje rozdziały i zabrać swoich bohaterów, więc zostałybyśmy z 'dziurami' w fabule, wątkach i we wszystkim. Jednak czasem znajdują się nowi czytelnicy, a jakby ktoś znalazł pierwszy rozdział, niepoprawiony i do tego kompletny w 2/3?  
Dlatego uznałyśmy, że   m u s i m y  poprawić wszystko od początku.

A tego trochę jest... Zastąpienie bohaterów Carmel może wydawać się proste, ale takie nie jest- trzeba stworzyć innych, bez ściągania, osadzić w akcji FT już na początku, dorobić wątki, pozmieniać te, w których byli dawni bohaterowie; nie tylko wrzucić nowe postaci, ale też je zaadoptowaćNie chcemy, żeby ci nowi byli gorsi, niedopasowani i bez znaczenia. Do tego dodajmy błędy, poprawę naszego stylu i lepszą kreację bohaterów. Możemy już w dalekiej przeszłości zaczynać teraźniejsze wątki, ulepszać, łączyć, robić ciekawsze sploty wydarzeń. 
Ja już na przykład zaczęłam i cieszę się, że muszę to poprawiać ;) Choć tego dużo i łatwo nie jest. Piszemy we dwie, nie mogę napisać sama poprawy. żeby wszystko 'działało' trzeba do moich rozdziałów dodać wątki, które ma Piper, jej bohaterów, jej pomysły. 

Dlatego to trochę potrwa, przepraszamy.


Ile w takim razie to potrwa, tak?
Czekałyśmy do przerwy świątecznej, ustaliłyśmy, że "teraz to trzeba spiąć siedzenie i to zrobić". Piper do tej pory miała konkursy, próbne, testy, wredną historzycę, trzecią gimnazjum. A ja... ja mam pierwszą liceum. I chyba w tym miesiącu zrozumiałam, że to jednak nie jest luzik i imprezy, i dlaczego każdy tak narzeka, że to trudna klasa ;')
Ale mamy przerwę i ferie. Napiszemy to jak najszybciej. 
Obiecujemy!
Tak, ja się chciałam tutaj bardzo pokajać... Wiem, że była ogromna przerwa, ale miałam taki dołek pisarski, spowodowany ilością rzeczy do zrobienia i niewyspaniem. Nie miałam kiedy pisać FT... i zapewniam Was, że żaden weekend nie był dla mnie, w żaden weekend sobie nie odpoczęłam. Ale konkurs już się skończył, zaraz zacz się ferie świąteczne, potem zimowe, obie będziemy miały całe dnie na poprawianie FT :)


A tak poza tym... nie gniewajcie się. Pomyślcie sobie, jak to będzie fajnie przeczytać całą FT jeszcze raz ;')
No dobra. Możecie się gniewać, macie rację.
Ale spokojnie- nie zmienimy fabuły bardzo, więc jak komuś się nie będzie chciało czytać, to sobie z tym poradzimy, ale o tym innym razem. Jednak dla tych, co się zdecydują przeczytać poprawioną FT... będą nowi bohaterowie, nowe wydarzenia z nimi, lepiej wymyślone sytuacje, poprawione kreacje starych postaci, więcej scen pasujących do ich osobowości. Już tłumaczę. Jak zaczynałam pisać FT wcale nie wiedziałam, że Amy będzie tak optymistyczna i cyniczna, więc jej takiej od początku nie kreowałam. Tak jak przyjaciół Thomasa wymyśliłam w trakcie, teraz dodam ich jak najszybciej. Nie miałam też bladego pojęcia, że tak polubicie Milosa, będzie go więcej. A każde dialogi będą lepsze i realistyczne, nasi bohaterowie będą przez to bardziej wymiarowi, pełniejsi. Myślę, że w przypadku bohaterów Piper, ona ma tak samo. O, zdecydowanie. Mam bardzo podobnie z Evą, jak Ann ma z Amy- nie wiedziałam, że ostatecznie będzie taka i taka, więc na początku wykreowałam ją na kogoś innego. Wprowadzę wcześniej wiele postaci... będzie się działo ;)
  Obie mamy dużo do poprawy i liczę na to, że przez to FT będzie pełniejsza, kolorowa i ciekawsza.
Nie mogę się doczekać aż to poprawimy i pokażemy wam, co mam na myśli. 


W takim razie... to tyle.
Zawieszamy FT. 
Do odwołania ;)


Piper i Ann

5 komentarzy:

  1. Dobra, to zrobimy tak.
    Ja pobiorę sobie wszystkie księgi Legendy Aanga i obejrzę to po raz drugi, przeżywając to i powtarzając sobie w duchu, że Katara jest zajebista, a wy w tym czasie wszystko popoprawiacie. Skończe oglądać (zajmie mi to jakiś miesiąc) i zainstaluje sobie The Walking Dead (oba sezony). Przejdę oba sezony w jakiś miesiąc. A po dwóch miesiącach zobaczę posta, że FT jest już gotowa, i przeczytam sobie poprawioną wersję, śmiejąc się, prychając, kiedy nadejdzie wątek Thomasa, podskakując na krześle, gdy Chris/Seba/Felix/Eva/Nick będą mieli swoje pięć minut i biegnąc po popcorn, kiedy nadejdzie jakiś nowy wątek z nowymi bohaterami, których pokocham równie jak Vercię, Sebę lub Victorię.
    A! I w czasie tych dwóch miesięcy będę regularnie wchodzić na stronkę, gdzie Carmel zadowoli nas Swatką bądź Nelly i rozmawiać na chacie z innymi czytelniczkami, które wspierają was mentalnie i czekają na odwołanie zawieszenia.
    To co? Deal?
    ~Wikkusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, no wprost zajebiście!
    Ja właśnie dowiedziałam się, że zostało mi parę miesięcy życia, a wy ot tak z a w i e s z a c i e FT?
    Zawiodłam się na was.
    Owszem, rozumiem i w ogóle, ale mam coś ok 40 stopni gorączki i racjonalne myślenie nie jest aktualnie moją mocną stroną...
    Mam nadzieję, że jak przeżyję, nagrodzicie mnie najlepszym opowiadankem na świecie (jakby nie było takie już teraz...).
    Ej, a może tak (tylko może, nie liczę na to) wprowadziłybyście Karen (tą postać z konkursu)? Okej, wiem że nie, ale jakby co jest wasza.
    No i co?
    Będę tęsknić... (w przerwach między snem, a snem oraz zażywaniem nurofenu w zbyt dużej dawce...)
    Uaktualnijcie chat, bo codzi3nnie wchodziłam, by pogadać...
    Żegnam się, mam nadzieje, że nie po raz ostatni
    Okej

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja was rozumiem, nawet bardziej niż myślicie *zresztą Piper już wcześniej mi to zobrazowała i wyjaśniła*
    Mam nadzieję, że wrócicie wcześniej niż myślę i mam nadzieję, że rozdział Pip pojawi się na 100% w Gwiazdkę (kiedy to jest?)
    I przyłączam się do Wikkusi, tylko, że będę czytać co mam czytać, oglądać dwa/trzy seriale, które na mnie czekają i w ciągu 2 miesięcy powinno się to skończy, a wtedy może będę czytać poprawioną wersję FT
    Buziaki, trzymajcie się!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) dawno mnie tu nie było. Ale teraz mam wolne i postanowiłam wpaść i zobaczyć co z FT, którą ostatni raz czytałam jak była jeszcze Kiw. Szczerze była to moja ulubiona postać, dlatego ciesze się ze zaczniecie od nowa. Bo inaczej by mi jej za bardzo brakowało. I rozumiem was. Sama byłam w 3 gim jeszcze w zeszłym roku i wiem jaki to stres, ile nauki. A teraz jestem w 1 technikum i jest jej jeszcze więcej. Tym bardziej teraz jak się semestr kończy. Ale wracając. Chętnie poczytam FT nawet jeśli ma tam nie być Kiwy. Tylko pytanie :czytać rozdziały które opuściłam czy poczekać aż będą nowe?
    Dańka

    OdpowiedzUsuń
  5. To znaczy... jak zawsze macie oklaski za gify.
    Wiem, spóźniłam się z komentarzem, więc nie będe się rozwodzić, że ojeju, jak ja to przeżyję, ale po prostu wam powiem, że trzymam kciuki i czekam. To będzie niesamowite zacząć od początku, a znając wszystkich bohaterów *u* no proszę. Pierwsze wejście Esmi. Wielki powrót Vicky. Ka-bum, a tu Nicolas. I tym razem to nie będzie "o, ten Thomas w garniaku to fajny jest tylko: "HA FRAJERZY A JA WIEM O NIM JUŻ PRAWIE WSZYSTKO MUAHAHAHA". Będę szykować chusteczki na pojawienie się Miloska ;''')
    Wasza Eos ;)

    OdpowiedzUsuń