poniedziałek, 12 stycznia 2015

Rysunki!





Święta, święta i po świętach, z Nowym Rokiem identycznie. Jednak nie smućmy się - niedługo Ferie Zimowe i nauczyciele nie będą mogli nas już dręczyć! :)


Oto kolejny Post Rysunkowy i... Uwaga! Tym razem każda z nas pokaże jakieś swoje prace (Carmel też, bójcie się wchodzić :'))



Ann


 Ginny Weasley






Clary Fray


Fielga Trujdza








Piper


Dziewczyna



Dziewczyna



Kalipso




Esmeralda z Fielgiej








Carmel



http://rickriordan.pl/wp-content/uploads/2014/06/Karmel.jpg
Motylek w wersji hard



Oczko :'), czyli dobrałam się pierwszy raz do tabletu graficznego


Stroik Świąteczny z góry robiony razem z Billie



Stroik robiony razem z Billie

Blog Billie możecie znaleźć w linkach :)



Kula (mój repertuar powala na glebę <3)



Konik (płaczę, muszę sobie naprawdę znaleźć inną tematykę prac)







 Piszcie w komentarzach, jak u Was w szkole, czy też macie masakrę? ;)








9 komentarzy:

  1. Nie no, masakry nie ma. Tylko:
    Dwa sprawdziany
    4 kartkówki (wait, what?!! Tak...Polski, Matma, Niemiecki i...DAM DAM DAM! Fizyka. )
    Ta...Głupie to to...I banie na nowe półrocze lecą... :/
    A, oczywiście, nie licząc zaliczenia na wf.
    Więc norma. Łatwo będzie. Na fizyce i niemieckim siedzę z geniuszką klasową, a na matmie siedzę w ostatniej ławce i pani nie widzi ściągi...A z polskiego...Z polaka to ja jestem dobra. Więc tylko na sprawdzian trza się będzie uczyć. :)

    ~Wikkusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na tym rysunku Fielgiej coś mi nie pasuje...Może to spojler? Kiwa urooosła? :O
      ~Wikkusia

      Usuń
  2. Iiiiii... nasz stroik:* jestem z niego dumna. Hurra my!:-) Osobiście uważam, że jest on zaje...khy...khy...genialny!<#

    OdpowiedzUsuń
  3. No masakra. Dzisiaj miałam kart z angla w śr mam spr a w nastepny pn kolejna kart (wszystko z angla) jeszcze w czwartek mam olimp z maty a za tydzień z fizyki i więcej tych testów do przygotowania chyba nie mogli mi dac :( ja chce już ferie ... kiedy macie? ja mam na początku lutego . Do tej ppry czeka mnie pelno spr i kart (oprócz tych z angla mam jeszcze polski, niemiecki, wos i chyba to wszystko ) a dodatkowo wszyscy nauczyciele chcą zrobić jak najwięcej przed egzaminami (kolejne co mnie czeka ale dopiero w kwietniu) ups... zadzynam przynudzać. :/ sorki

    -Dańka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wikkusia - Przyznam Ci, że u mnie cztery kartkówki to normalka. (Trzy sprawdziany dziennie czasem też, soł...) Nauczyciele w mojej szkole wychodzą z założenia, że ich przedmiot jest najważniejszy, a my ściemniamy, gdy tłumaczymy, że mamy już mnóstwo wszystkiego ;) Życzę Ci natomiast powodzenia ze sprawdzianami, bo jak widzę na kartkówki masz sposoby ;D
    Billie - Li, oczywiście, że on jest zaje... Um, boski. Naprawdę musimy sobie kupić słownik ładnego wyrażania się xD Lub załatwić więcej świeczek do rozkrajania, sama wiesz po co ;')
    Dańka - Akurat ja angielski uwielbiam, a moją zmorą jest niemiecki (choć jeszcze go przeżyję) i geografia ;/ Co do ferii; mieszkamy na tyle daleko od siebie, że każda z nas ma w innym terminie ;) Powiem tyle, iż ja mam na przełomie styczeń-luty. Życzę też wielkie powodzenia z egzaminem, na pewno dobrze Ci pójdzie! :)
    Dziękujemy za komentarze i powodzenia w szkole, kochani! ;*
    ~~Carmel

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jaka piękna Ginny! Cudowna! *o*
    ja też mam dosyć szkoły, ale nie będę wam przynudzać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamo, jakie cudowne rysunki! No wspaniałe! *w*
    "Dziewczyna" (xD ) ta blondi w kucyku piękna, Es też. Stroik super, bardzo stonowany. Giny i Trujdza piękna, i widzę w tym spojler! Kiwa da się przekabacić do tej przyjaźni! :D Victoria pięknie wyszła.
    Ale trochę małe te rysunki ;c Da się je powiększyć? (Ginny aż sobie zapisałam! <3 mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko, nie bd udostępniać :x )
    A szkołą jak szkoła, ja swoją nawet lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy - Tak, Annuś ma talent, jeśli chodzi o rysowanie bohaterów z HP (I MNIE! XD) :) My też mamy dość, nie jesteś ostatniony/na
    Little - Dziękujemy, co do spojleru; zobaczysz! :) Natomiast, jeśli chodzi o powiększenie: mogłabyś przysłać na nasz @ (carmel.annipiper@op.p) swój e-mail? Przysłałybyśmy wtedy Tobie załącznik i jakość oraz wielkość byłaby idealna <3 :)
    ~~Carmel

    OdpowiedzUsuń
  8. Carmel - ja z językami mam to samo. Niemieckiego nie cierpię, a angielski wręcz kocham. Jednak wydaje mi się, że cztery godziny w tygodniu + na każdej kartkowka, sprawdzian lub pytanie, to już lekka przesada. Każdy z mojej klasy (a przynajmniej grupy) powie ci, że poza nauką angielskiego nie ma czasy uczyć się czegokolwiek - tyle tego jest.

    Właśnie zdałam sb sprawę, że nic nie napisałam o rysunkach. Wiele nie powiem, bo nie wszystkie chcą mi się wczytać, ale to, które widziałam są b. ładne. Ale mam takie odczucie, że dziewczyna od Piper (ta pierwsza (przynajmniej na moim telefonie jest pierwsza) ) wygląda trochę na nawiedzoną. Przez te oczy.

    - Dańka

    OdpowiedzUsuń